Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Förlåt:/

Kategori: Jonna

Förlåt för jag inte bloggat på ett tag, har verkligen inte haft tid. I går var jag iallafall i skolan först sen på intervju, sen skolan,sen till vår webbdesigner för att fixa med hemsidan, sen hem på spa. Efter det somnade jag direkt typ för var as trött.

Idag hade jag först körlektion, sen till City gross och fixa försäljningstillfälle, sen till skolan för spanska plugg och spanska, ringde anna och prata med henne från det jag gick från skolan till det jag var hemma vilket är över 1timme:P Nu sitter jag och pluggar spanska, har nämligen hörförståelseprovn immorgon,ska ta och plugga lite teori också.

Bloggar mer i kväll<3

PUSS PÅ ER // Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: