Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

fixa mig, plugga, äta lunch, gå till bussen osv.

Kategori: Jonna

Har mängder att göra:

Först ska jag fixa mig till dagens fotografering:( hatar fotografering då jag hatar min tandställning och mina tänder ville ju ha ett fint foto utan den, men förhoppningsvis är den ute innan studenten:)
sen måste jag plugga,laga lunch,äta lunch och sen gå till bussen som går 12:10

sen är jag i skolan vid kvart i 1 och har fotografering vid kvart över 1, sen har jag spanska halv 3. I kväll blir det hoppträning och sen plugg:P

Nu måste jag sätta fart, hörs kanske i kväll:P<3

KRAM Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: