Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

...

Kategori:

Går in på en väns blogg och ser att vi tydligen sagt upp kontakten med varandra.
Mer än vad jag visste. Menar, vi var ju nyss vänner?
Tyckte det var lite omoget att säga upp kontakten med någon på bloggen.
Trodde det var sånt 7åringar gjorde.
Skickade iväg ett sms som svar på det hon skrev om mig.
Då svarar hon ”jag raderar det”.
Precis som att bara för man skriver det på bloggen och går det att radera?




"du & jag är klara med varandra". undrar om hon menar den här veckan eller föralltid? jag tolkade det som föralltid iaf. även om jag hoppas på något annat. sorgligt läge.
Fast, varför hoppas på att bli vän med någon som är så omogen egentligen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: