Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

dagens i-landsproblem

Kategori:

Varför kommer alltid spårvagnen precis när jag kommer ut från dörren och måste vänta i tio minuter på nästa?

Varför växer håret på huvudet så jävla sakta när håret på benen växer så jävla snabbt?

Varför orkar jag aldrig någonting längre? Min ork är borta och jag saknar den enormt.

Varför vill inte min mamma se fotboll? jag vill se fotboll på fyran just nu, men hon kollar på sjuan. Tur att min kära pojkvän uppdaterar mig hur det går.

Varför lägger ingen upp nya avsnitt av oth med svensk text på piratebay? Blir gal1.


Varför fungerar inte internet på min dator? Tur att mammas dator finns.


Varför måste min mamma röka så att all kalluft kommer in i rummet?



Nu var fotbolls-problemet ur vägen, mamma bytte precis kanal. Därför har jag inte längre tid för denna lista med problem. Fotboll är det som gäller nu! 1-1, Svergie ska och kommer att ta hem detta.

Kommentarer

  • Fredrika Källström säger:

    Hhahaha, det där med hårväxten har jag också frågat mig. Vill byta plats på dom så att benens hastighet når huvudets istället - bättre så ju! :D



    Jättefin blogg, kram

    2011-10-13 | 13:24:17
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: