Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Bloggsuget är tillbaka

Kategori: Jonna

Känner att jag bara vill blogga hela tiden dock har jag inte haft tid att lägga upp något inlägg i dag mer än det innan. Men ska ta med datorn till skolan någon dag iveckan så jag kan fixa internet på den såkan jag ta med den till skolan och då blogga där i från:D

Dagen i dag har varit bra, först seminarium i filosofin som gick bra:) sen föreläsning och UF-plugg. Luncha med anna sen basgrupp och ännu mer UF-plugg.Vill verkligen ha produkten nu,vill sälja den och verkligen starta företaget ordentiligt förnu känns det inte som jag gör något.

Efter skolan drog jag och Olivia till donken för att äta sen vidare till anderssons bokhandel för att fixa pärm och kvittopapper.

Sen till våran webbdesigner för att fixa loggan, gick bra.

Nu sitter jag och pratar med världens bästa Anna i telefon<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: