Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

att vara nyttig är inte min grej.

Kategori:

Sitter och äter godis, när jag faktiskt vart duktig i över en vecka utan att äta något onyttigt. okej, en hamburgare på donken.. Allt det jag kämpat för, ignorerat allt godis, alla kolhydrater, alla kakor i skåpet, ignorerat att ica har JÄÄÄÄTTEBILLIG choklad denna vecka som alla i skolan springer & köper.. var sååå stolt över mig, tills mamma kom hem med 1 kg godis. När jag äntligen är duktig och följer hennes spår med att aldrig äta onyttigt, så slutar hon röka och det ända hon gör är att äta socker. heeeela tiden. -.-




nästa vecka har jag inte tid för gym och veckan därefter är det läger vilket betyder en jävlans massa bullar, godis & energidryck. gaaaaah. att vara nyttig är inte min grej, punkt.




Nu ska jag plugga bokföring, gör allt det jag inte borde göra..



förövrigt saknar jag min pojkvän och behöver honom mer än någonsin, men nej då ska vi vara ifrån varandra längre än någonsin. åh orkar inte.


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: