Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

you are my star

Kategori:

sorry för dålig update men hann verkligen inte blogga i går.  Gick hem ifrån vid kvart över sju höll på tt missa bussen, springer och ser bussen köra om mig, bussen stannar vid busshållsplatsen och väntar på mig, sjukt snäll busschafför:) Sen redovisning i skolan gick super bra:D, sen prov som jag helt glömt bort i fek b men det gick bra. sen rådgivarmöte och lite annat uf-fix. Kom hem vid 8 typ. Sen slå in ett paket till skolan, städade rummet och pluggade spanska. Sen hann jag inte mer.

I dag blir det först plugg nu på morgonen sen till skolan för att slå färdigt paketet. Sen spanska redovisning och till sist spanska. Sen skynda hem, åka till stallet och rida galen ponny, sen hem och duscha och packa. Sen till anna och sova där tills i morgon för då blir det stockholm och saco mässan. Nu måste jag sätta fart men vi hörs närvi hörs<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: