Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

sitter och lyssnar på musik

Kategori: Jonna

Kom hem från stan för en timme sen lite drygt. HAde körlektion i morse som gick kanon. Bokade även halkan :O nervös som jag vet inte vad men detgår nog bra:P Ska snart bege mig till stallet och rida ut på en min underbar ponny<3

veckan som följer ser ut såhär:

Måndag: Studiedag, körlektion, stallet, plugga
Tisdag: Utsläpp, tandläkarn, skolan, plugga
Onsdag: Körlektion, skolan, hoppträning
Torsdag: Skolan, dressyrträning
Fredag: Skolan, stallet
Lördag: Fixa inför söndag, anna kommer hitt och sover:D
Söndag Farsdag, Tävling finspång LB:1 anna hänger med

Så kommer veckan att se ut:) Nu ska jag ta och äta något och sen drar jag till min princessa

KRAMIZZ Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: