Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Nu har jag ork

Kategori: Jonna

Har varit en enormt tuff tid för mig, vilket det där fotfarande. Kan inte fatta att det är sant, det vill inte falla på plats. Men nog om det, har i alla fall hunnit med mycket sen sist.

Lördag: sov typ 1 timme på hela natten sen skrev jag högskoleprov på 8 timmar. På kvällen var det party på puls med anni panni:D<3 blev tidigt eftersom jag var as trött

Söndag: Var med mia på skogslotten där hon tävla km, hon var 0 i 90cm och fick 12 fel i 1m men vi är nöjda

Måndag: stan med sanna, handlade födelsedagspresent till min bror och lite kläder, stallet på kvällen, skrittade ut med linn och billy


Tisdag: Körskolan på morgonen, sen handla julklappar:P, sen träning som gick super:D

Onsdag: Först körskolan sen fika och köpa julklappar med anna, mys<3

I morgon: Först intervju, sen körskolan, sen prova balkläningar med anna<3

Fredag: Stallet

Lördag: stallet och sen fira min bror

Söndag: stallet

Det är väl det jag gjort och kommer göra denna vecka

Ha det så bra och skött om er<3

PUSS Jonna <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: