Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Måndag

Kategori: Jonna

Dagen började bra, åt frukost höll på att missa bussenmen hann precis:D Sen till körskolan och skriva prov klarade repetitionsdelarna och slutprovet:) Nu gäller det bara att vara redo mentalt och fysiskt eller nåt. Sen till skolan och äta lunch med anna, sen svenska föreläsning om hyllningstal, har ingen aning om vem jag ska hylla, sen till ica för jag hade glömt mina pennor hemma:( Sen hade vi matte prov gick faktiskt ganska skapligt.

Nu ska jag snart till stallet ska bara vänta på att mamma kommer hem. Blir att rida på banan i dag tror jag. Så här kommer resten av min vecka se ut:

Måndag: Körskolan, skolan med matteprov, stallet rida på banan
Tisdag: Skolan, ta sista gardasilsprutan:(, plugga spanska
Onsdag: Körskolan, skolan, stallet, introduktion på nya jobbet
Torsdag: Skolan med spanska steg prov, stallet
Fredag: Skolan,
Lördag: Öppethus på skolan, stallet, spelkväll med några vänner
Söndag: Stallet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: