Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

just the way you are

Kategori: Jonna

Kom hem från stallet för ett tag sen, blev ingen träning:( Men red på banan istället, gick as bra, hon var fin men pigg. Nu ska jag ta och plugga lite spanska sen blir det tv och sova. BTW så har alex i stallet hittat min mobil på banan i dag, den var inte direkt ren och skärmen var spräckt samt att den är vatten skadad men vi ska ringa försäkringsbolaget i morgon ocg se om vi kan få något för den:P Nu måste jag sätta fart förmåste göra tidsinställda till i morgon eftersom jag troligtvis inte kommer orka blogga i morgon :*(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: