Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

jesus finns och han älskar dig

Kategori: Jonna

Haha, rubriken gjorde min dag. Började med att ta bussen till skolan vid 10, väntade i skolan på anna till 11, sen gick vi upp till stan och käka och köpte julklappar(är nästan klar har bara 2 kvar), tittade på jacka till mig, hittade en as fin men mamma hade presentkort där så behövde gå ditt först. Sen gick vi och fickade tog en chai latte mums :P Sen till mammas jobb och hämta presentkortet och sen tillbaka till stan, när jag sen var på väg till intersport så möte jag en man som sa så här: Mannen: Hej, får jag fråga dig en sak. Jag: hej, ja Mannen: Har du tid en stund? Jag: Nej, och så började jag gå Mannen: Jesus finns och han älskar dig. sen gick han. Skum människa det där:P

Men köpte i alla fall jackan (bild kommer sen). Sen gick jag till skolan för att ha spanska, kom hem vid kvart över 5, satte mig och pluggade och städade sen toan. Nu sitter jag och pluggar, ska börja läsa lite psykologi nu, sen blir det lite tv och bloggning senare i kväll




// Jonna<3

Kommentarer

  • Bästis säger:

    Städade du toan eller gick du på toa? :)



    PUSS

    2011-12-01 | 18:35:49

Kommentera inlägget här: