Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

I love when you smile

Kategori: Jonna

Har så sjukt mycket att göra nu, har 2 redovisningar och ett prov nästa vecka, sen så åker jag till stockholm på torsdag också med skolan. Men i alla fall så harhelgen varit skaplig trots begravning och allt.  Gårdagen var askul:) Först förfesthos kusinen, sen till puls där det varsjukt bra dj, dock blev det sjukt mycket folk så vi drog vid halv 2 typ, somnade typ vid 5 halv 6, vaknade första gången vid 8 gick upp och stängde av tv och somnade om och vaknade vid halv 11, tog 11:05 bussen hem och käka, packa och byte om. In till stan igen för att stå på vita hästen och sälja dock blev olivia sjukt, Krya gumman<3, så drog till kusinerna igen, kom hem vid 3 och satte mig och tittade på sändningarna från horse show och sen harjag suttit och pluggat i typ 2 timmar, ska fortsätta plugga tills nästa sändning börjar.

Veckan som kommer:

Måndag:
Stallet: rida på banan, skolan, plugga spanska och svenska
Tisdag: Skolan med redovisning i svenska, plugga spanska och psykologi
Onsdag: Skolan med redovisning i spanska, stallet
Torsdag: Stockholm med skolan, stallet, plugga psykologi
Fredag: Skolan med psykologiprov, jobb 16:45-21:00
Lördag: Jobb 11:45-17:00
Söndag: Jobb 11:30-15:00

Så ser min vecka ut kanske tillkommer lite till men det får vi se. Nu ska jag plugga vidare så hörs vi i morgon puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: