Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Hemma efter första dan på jobbet

Kategori: Jonna

Har haft en ganska stressig period så har helt enkelt inte hunnit blogga, har liksom inte ens hunnit vara i stallet så varför skulle jag ha hunnit blogga:P Men nu har jag tid i alla fall.

Jobbade första passet på nya jobbet i dag:) Gick bra men är sjukt trött efter 4 timmar i pommesstationen:P Hehe somnade direkt närjag kom hem:P

Nästa vecka kommer vara en relativt lugnt vecka vilket är skönt, dock kommer den vara jobbig också.

Måndag: Skolan, stallet rida ut
Tisdag: Skolan
Onsdag: Skolan
Torsdag: Skolan, dressyrträning
Fredag: Begravning:*(
Lördag: Stallet
Söndag: Stallet, UF-jobb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: