Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Fredag

Kategori: Jonna

Hann inte blogga i går för först var jag på intervju vilket gick bra men tänker inte berätta mer förren jag vet. Sen till körskolan och skrev prov i 3 timmar, duktig tjej, sen till stan och äta chicken sen till mammis jobb och fixa lite saker. Vid 3 träffade jag anna. Vi gick och proade balkläningar så nu vetjag vad jag ska ha för färg och så. Så nu är det bara att mäta och sen beställa. Efter det drog vi till fräcka och åt sallad, sen vidare till kusinen och sen till en sjukt saknad olivia.

Dagen i sin helhet var sjukt najs och fick träffa sjukt underbara personer som betyder sjukt mycket för mig<3 Älskar er <3

Nu måste jag dra men bloggar mer i kväll


KRAMIZZ Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: