Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Drar till stallet

Kategori: Jonna

Nu ska jag till stallet för att rida ut på fin fin ponny, vid fem ska jag in till stan och träffa kusinerna och deras respektive, blir först mat och sen utgång på Puls. Juste det köpte mobil i går dock kommer jag inte få den förrän om 2 veckor tidigast för min kusin var tvungen att lämna in sin gamla mobil först så att hennes pojkvän kunde ta den sen och då får jag köpa hans telefon för 500kr :) Dock är den låst till 3 men det skulle min kusin lösa så snart har man en IPHONE 3 vit :) Nu måste jag gå och byta om :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: