Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Underbara västervik

Kategori: Jonna

Är fortfarande i västervik, i tisdags var det lite halv dåligt väder när vi kom, men ändå varmt. På eftermiddagen blev det bättre, då vart det bad i poolen med kusinerna:D Sen blev det grillning och yatsy på kvällen:). Gårdagen var toppen strålande sol hela dagen, på kvällen åkte jag och mamma bort till lager 157 och shoppa. Fick med mig en del som jag kan visa när jag kommer hem. På kvällen så grillade vi och spelade plump:D Idag är det lite halv taskigt väder och det blir nog både åska och regn så troligtvist åker vi hem i dag. Annars så får ni ha det så bra så hörs vi när jag kommer hem:D<3 KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: