Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

sorry:)

Kategori: Jonna

förlåt för att jag inte bloggat än i dag. Men vaknade vid 10 och åkte till stallet för att rida men när jag kom till stallet så hade mia redan ridit eftersom det egentilgen är hennes dag så gjorde det inget. Men började packa lite inför att Noblesse ska på ridläger. Hon ska nämligen på ridläger nästa vecka med en dam som heter berit. Tvättade även mina borstar dem var inte direkt rena men så är det när man andvänder dem ett helt år utan att tävtta dem. Sen kom hovslagaren så nu har hon fina fötter och skor:) Sen åkte jag hem och fixa lite mat. Nu ska jag ge mig ut och sola och bada lite. Vi har typ 28 grader i poolen så det blir skönt. Hörs i kväll

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: