Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

söndag

Kategori:

tja tja! söndag vilket innebär för mig att dra mig tillbaks till huset mitt ute i skogen, typ. Kul! Men vad gör man inte för jobb? Jag behöver ju pengarna. Men det är bara en vecka kvar, sedan är det slut på jobb och slut på huset i skogen & det blir tillbaks till älskade norrköping!

Helgen har tillbringats med jonnis, i fredags körde vi på en utekväll och dansade galet mycket, speciellt när spice girls spelades! & igår tog vi det lugnt, käkade gott, kollade harry potter, livet enligt rosa & en massa tjejtalk samt depptalk. Såna kvällar som behövs med andra ord! Lyssnade en hel del på spice girls gjorde vi med, bra kväll!

Min käraste mor är i småland så har lägenheten för mig själv, så det var tur att jonnis sov med mig dessa två nätter, hade aldrig vågat va här annars haha rädd tjej !

ae nu ska ja dra o packa lite,
höres !
pusseliiipuss
/oliviaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: