Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Rubrik?

Kategori: Jonna

Kom inte på någon passande rubrik. Men äntligen fick ni ett inlägg av olivia:) Hoppas att hon kan blogga lite mer än vad jag kan denna vecka som kommer, för jag åker troligtvis till västervik på tisdag och kommer hem på torsdag eller fredag, sen på fredag ska vi fira min kusin som fyller 20 på torsdag. Sen i helgen som kommer ska jag förhoppningsvis umgås med olivia, börjar få lite ångest har ju inte träffat henne på en vecka snart:P Nu ska jag ta och gå och äta frulle sen får jag se vad dan har att erbjuda, blir iallafall stallet i eftermiddag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: