Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

presentation av Jonna

Kategori: Jonna

Hej! Tänkte ta och presentera mig lite. Jag heter Jonna Erixon och är en 18 årig tjej (född 8 juni 1993) som om bara ett par veckor kommer börja sista året på kunskapsgymnasiet där jag går samhäll-ekonomi. När jag inte är i skolan eller sitter hemma och pluggar så är jag antingen i stallet hos min underbara ponny Noblesse eller med min underbara familj eller mina underbara kompisar. Här på bloggen kommer ni att få läsa om mitt och min ponnys liv. Samt allt mellan himmel och jord. Hoppas ni fick en liten bild av mig och ser fram i mot att läsa denna blogg.

 
KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: