Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

olivia skriver äntligen !

Kategori:

Tjena tjena bloggen!
Som Jonna sagt så har jag inte kunnat skrivit något så jag bor ute i skogen i veckorna då jag jobbar i kungens kurva och måste bo hos min far. Förut hade jag inget internet där, och nu när jag fått internet där glömde jag min data i Norrköping förra helgen (y) Nästa vecka får jag se om jag hinner uppdatera något, jobbar heltid + övningskör varje kväll, måste passa på när jag ändå är hos pappa ;p SEN ÄR JAG LEDIG I TVÅ VECKOR! innan skolan börjar. Då blir det västervik, öland, kanotresa, kanske jönköping osv ! :)

Nu är jag i alla fall hos mormor, älskar att va här ! släkten gör mig lycklig ♥
kom hit sent igårkväll, o fick då höra om vad som hänt i oslo och det. hemskt. började tänka på att tänk om det skulle hända på gransnäs på helhelgen? fyfan. massa tankar till oslo ! ♥

nu ska ja ba va hos mormor och ta det lugnt, sen ikv ska vi till morbror och grilla.. imorgon ska ja förbi norrköping och hämta datorn. Sen ska jag vidare till skogen, -.- aya, lön på måndag sitter fint iaf! ;)


nu håller jag på att ladda ner msn så att jonna kan skicka bilder till miiiig ! mammas data är ny så det finns ingenting på den, döjobbigt -.-

aya, hörs senare.
pusselipussssssssss
/olivia.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: