Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Noblesse<3

Kategori: Jonna

Tänkte även göra ett litet kort inlägg om min älskade ponny. Haha olivia kommer bli galen på mig för att jag kommer skriva så mycket om hästar men det är mitt liv och denna blogg ska ju handla om våra liv. Men till saken nu.
Noblesse är ett 15årig D-ponny sto. Hon är tävlad upp  till LB hoppning(1meter) och LB dressyr. Jag själv sysslar mest med dressyr men tvcker det ibland kan vara kul att hoppa. Noblesse är en helt underbar och snäll ponny som betyder så sjukt mycket för mig. Men tyvärr så är hon bara ponny så jag får inte tävla henne nästa år så pga det så är hon tillsalu. Jag kommer verkligen sakna henne eftersom hon betyder så mycket för mig.
 


Men nog om det för nu ska jag ta och sova så ses i morgon. Denna vecka kommer jag få  blogga ganska mycket själv eftersom olivia var smart och glömde sin dator hemma. Men ni får klara er med mig denna vecka hoppas det blir bra:)

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: