Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

jonna tvingar olivia att skriva !

Kategori:

tja tjaaa !
jonna snodde min data och loggade in här och gav tillbaks datan och tvingar mig att skriva (y)
lika bra att jag gör det då, men vad ska ja skriva?
kan ju skriva att människan igår som tänkte hoppa är helt dum i huvet. fan ta livet av dig men förstör inte för oss andra ! hela jävla tågtrafiken var stopp, men jag kom hem 3 timmar senare i alla fall (y)' så orkade ja inte åka spårvagn så då kom kristofer och hämtade mig och även jonna.. hem och käkade, skit huuungrig va ja .
sen såg vi typ film, björn gustavsson ! bäst.
sen drog kristofer & ja o jonna sooooooooooooooov.
nu sitter vi o lyssnar på synd att du är så söt, bäst.
snart ska jonna hem o ja ska stääääda, dra te hc och köpa lite grejer osv.

ikväll blire utgång me bästa. '

ae nu orkar ja inte blogga mer nu , får se om ja hinner göra det något mer idag eller inte. men imorgon kommer de säker massa bilder från ikv :) 
pusselipusss  




/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: