Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

älskade olivia

Kategori: Jonna

jag förstår inte vad jag skulle gjort om du inte kom in i mitt liv, det är det bästa som hänt meig. Allt som vi gjort tillsammans och allt som vi förhoppningsvis kommer göra betyder så jävla mycket för mig. Även fast vi haft våra bråk så har det löst sig och gjort att vi kommit närmare varandra. Det känns som att vi kännt varandra i flera år men det är väl kanske 8-9månader. Denna tid har varit den bästa i hela mitt liv. Har inte gjort såhär som jag gjort under denna tid på kvällar och helger under hela mitt liv. Och denna sommar har varit helt underbar, allt som vi gjort och även kommer göra under denna sommar. Sen har vi ett helt år framför oss med mängder av roiliga saker. Hoppas verkligen att vi alltid kommer vara vänner, JAG ÄLSKAR DIG OLIVIA:D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: