Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Terminen börjar gå mot sitt slut

Kategori: Jonna

Som sagt så börjar terminen gå mot sitt slut och tänkte därför ta och utvärdera kurserna:

så här skrev jag precis innan jag började trean:


Matte D 100p år:
Tror det blir en ganska roligt kurs eftersom jag gillar matte:) Hoppas bara på att man får en bra lärare.

Kanske inte bästa läraren men ändå nöjd, dock en relativt svår kurs.
Svenska C 50p ht:
Vet inte så mycket om denna kurs så kan inte uttala mig om den än.

Rolig kurs som började lite halv bra men blev bättre och bättre

Psykologi A 50p ht:
Tror även denna kurs kommer bli ganska rolig, dock tror jag att den kommer vara ganska djup men ändå nyttig för mig

Underbar kurs, gick sjukt bra och jag kan ju inte säga att jag direkt jobbade med denna kurs så mycket och ändå fick jag MVG

Philosopi A 50p ht:
Ingen anning om denna kurs hoppas den blir rolig iallafall, men det är ju oftast så den blir inte roligare än vad man gör den till.

Gillar inte alls då den är sjukt svår:(
Spanska steg1 100p år:
Jag har alltid viljat läsa spanska så tror det blir en lyckad kurs.

Älskade spanska som går så sjuktn mycket bättre än jag trodde, förtsätter jag så här och förbättrer mig lite i det muntliga så har jag även här ett MVG

UF-blocket 400p år:
Får se hur denna går eftersom jag inte har någon uf-grupp än:O

Rullar på riktigt bra även fast försäljningen går lite halvtrögt just nu, hoppas på en bättre vår
Företagsekonomi B 150p år:
Säger bara det älskar ekonomi kurserna:D

Svårt att säga då jag inte fattar vad som hör till vilken kurs men ekonomi är alltid roligt:D

Småföretagande A+B 150 år:
Vet inte så mycket om denna kurs men blir någ rolig eftersom det handlar om ekonomi.

Svårt att säga då jag inte fattar vad som hör till vilken kurs men ekonomi är alltid roligt:D


Projektarbete 100p år:
Det är ju själva UF företaget så det beror på vad det blir för grupp man hamnar i:D

Som sagt så rullar det på riktigt bra:D

Totalt: 450P= 450 timmar

Våren:

Matte D 100p år:
Se ovan

Spanska steg 1 100p år:
Se ovan

UF-blocket 400p år:
Se ovan

Foto A 50p VT:
Älskar att fotografera och vill lära mig mer om det så blir kanon för mig:D

Idrottspsykologi 100p VT:
Bästa kursen för mig då jag blir väldigt nervös på tävlingar och liknande

Totalt: 450p= 450 timmar

Resten av kurserna är lite svåra att utvärdera då jag inte börjat läsa dem än:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: