Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sankta lucia, ljusklara hägring

Kategori: Jonna

Så nu är jag hemma, eller kom hem vid 4 då jag fick sluta tidigare:) Men har pluggat uf sen dess så har inte hunnit med att blogga. Dagen har varit bra:) hehe svimmade inte denna gång i alla fall. Konstigt nog är jag inte ett dugg trött med tanken på att jag somnade vid typ 2 i natt och vaknade vid halv 4 av sjuk mensvärk:( och sen kunde jag inte somna om, sen gick jag upp vid kvart i 6 för att ta kvart i 7 bussen till skolan.

Men allt har flyttit på bra i dag, ska ta och se hur jag jobbar i helgen sen blir det lite tv tittade. I morgon blir det att stå i skolan och sälja på förmiddagen, plugga och sen spanska på det.

Nu måste jag sätta fart. Ha det<3

Kanske bloggar mer i kväll, puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: