Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Måste skaffa ny väckarklocka

Kategori:

Gud va jag blir trött på min väckarklocka som jag laddat ner till mobilen, den hörs typ inget fast jag har på högsta volym:( så försov mig i morse, missade bussen två gånger:( men när jag väl var i stan så hoppade jag av vid SMHI och väl där i från skulle jag ta mig till ishallen vilket resulterade i att jag fick ringa Anna som kom och möte mig:)

Sen åkte vi i typ 1 och en halv timma:) gick sjukt bra trots att jag inte stått på ett par skridskor på 8 år och då kunde jag inte ens åka:p hehe ramlade en gång och slog i rumpen men det var inte så farligt:) sen så tyckte några barn att vi var jätte duktiga och trodde att vi åkte balett på is, men Anna sa att hon åker konståkning och då frågade dem om hon kunde lära dem, men hon sa nej. Tror dem tyckte att vi var för duktiga för att åka där för dem frågade vad vi gjorde där och kollade as mycket på oss :p

Sen gick vi hem till Anna och gjorde mängder med olika sorters julgodis:) efter det åkte jag ner till stan för att byta julklappar och fika med Elin:) det var mycket trevligt:)

Nu sitter jag och ser på tv, ska snart sova för i morgon blir det stallet på förmiddagen och sen på eftermiddagen blir det julpyntning hemma;)

Nu ska jag fortsätta titta på tv så vi hörs i morgon ha det så bra<3

Kramis Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: