Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Måndag

Kategori: Jonna

Dagen började med att jag inte vaknade av klockan men det gjorde inte så mycket för han med bussen i alla fall. Åkte i alla fall till stallet och red en galen ponny:P hehe hon var super pigg och sen försökte hon äta upp min telefon, tok ponny<3 Sen åkte jag hem och åt mat. Sen bar bussen av mot stan, köpte ett fint skal, ska dock beställa ännu finare men kände att jag behövde ett redan nu så jag inte tappar den lika lätt:P Sen åkte jag till min frisör och beställde tid för klippning, nu sitter jag och ser på tv samt förbereder mig för i morgon. Ska nämligen åka skidskor med anna i morgon för första gången sen typ 4 eller nått. Lär typ dö lite:P Sen ska jag och Anna hem till henne och göra massvis med julgodis, så sitter och letar massor med recept som vi kan göra:D Gör nog ett snabbt morgon inlägg i morgon bitti, sen på kvällen kommer förhoppningsvis året som gått inlägget:P Beror på om jag hinner göra färdigt det för måste bokföra och sen fixa lite andra uf saker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: