Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Körlektion, chicken, stan, städ, stall och tv

Kategori:

Så nu har jag tid att blogga, dagen bestod av massa att göra. Först körlektion som gick as bra:) sen lite körkorts teori plugg, som också gick bra:) sen vid 12 så möte jag min anni panni och så gick vi och ät på chicken, sen gick vi på stan. Köpte bara skärmplast till mobilen. Sen åkte jag hem med mamma och städade. Vid halv 7 åkte vi ner till stallet, red ej i dag då det blåste som bara den. Sen hem och äta och se på tv.

I morgon blir det förhoppningsvis Ikea och hööks, sen färga håret och sen dressyrträning:)

Nu ska jag fortsätta se på tv;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: