Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

jag gråter bara i regnet

Kategori: Jonna

Sitter på bussen på väg till skolan. har Pluggat matte hela morgonen. efter matteprovet så blir det genrep inför luciashowen i morgon:) är as taggad men nytt leende och bra låtar kan ingen stoppa mig:) sen efter det åker jag till stallet och rider super ponnyn:) nu börjar jag må illa så kanske bäst att jag slutar skriva och koncentrera mig mer på vägen:) men vi hörs i kväll när jag har kommit hem från stallet. btw så får jag förhoppningsvis min mobil i helgen om dem kommer ihåg den annars får jag den på julafton eller nått:) ha det så bra:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: