Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Hur ska man få tiden räcka till?

Kategori:

Jag har ett sjukt stort problem, jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till, till allt jag har att göra. Det är plugg, jobb, uf, vänner, stall, körkort med mera. Jag vet inte hur jag kommer klara av det.

 Har även insett att jag kommer tvingas flytta från norrköping och då lägga mitt häst intresse på hyllan, det är i alla fall bestämt att någon ny häst blir det inte, nu är det bara frågan om, det blir att ha kvar den som jag har och mamma och någon mer tar hand om Noblesse eller om det blir så att vi säljer henne och sen inte har någon ny.

Har panik för vet inte hur allt ska lösa sig, känner att jag måste lägga ner 110% på skolan nu för att komma in där jag vill och slippa flytta till luleå utan flytta till växsjö, linköping eller jönköping i stället.

Måste fixa körkortet också för att de pengar vi lagt ner på körkortet inte ska gå till spillo.

Jag måste jobba för att ha rådmed allt som kommer att hända i vår samt för mina framtida studier. Vi  även få bra betyg och tjäna lite på vårt uf-företag.

Sen så måste jag hinna med mina vänner också.

Så jag vet inte hur jag ska göra med mitt liv och hur allt blir.

Nu ska jag slänga på något tv program för att sen åka till jobbet och ränsa skallen några timmar PUSS<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här: