Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

God Jul

Kategori: Jonna

Första julen utan dig, saknaden av dig är stark. Med barmark och plusgrader fryser inga tårar, dem rinner bara ner för kinderna. Jag tänder ett ljus för dig för att du ska finnas här hos oss, alla ljus som brinner här i dag brinner för dig, endast för dig. Dem är till för att minnas dig, jag vet att du finns här vid min sida dag in och dag ut, du är som en vakande ängel på min axel. Jag vet att du aldrig mer kommer tillbaka men de minnen som finns av dig kommer alltid att finnas kvar. Jag saknar dig så jävla mycket. Men jag vet att du har det bra nu och att du alltid kommer att finnas här för oss min fina ängel<3 SAKNAR DIG FARMOR<3

Kommentarer

  • En vän <3 säger:

    Hon kommer alltid vara en del av dig. Hon kommer alltid vara med och fira jul med dig, för hon har en evig plats i ditt hjärta <3

    2011-12-30 | 22:33:17

Kommentera inlägget här: