Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

ett gott skratt förlänger livet

Kategori: Jonna



Kan säga så mycket som att idag har jag skrattat så sjukt mycket så det räcker i flera år framåt:D Skolavslutningen var så sjukt rolig och jag tror inte ett enda öga var torrt efter allt skratt:D

I kväll kommer jag blogga mycket för är ensam hemma och deppar lite halvt då sebbe, anna, min bror och louice ska upp till stockholm denna helg och träffa sanna, jonte och min pappas kusiner som är mer som mina kusiner då dem är 24 och 26 tror jag men jag sitter fast här i norrköping med ett jobb att gå till. Men får tänka så här. Jag tjänar på att jobba i stället eftersom jag får pengar i stället för att göra mig av med dem.

Nu ska jag ta och städa mitt rum och sen se på film och tv.

KRAM JONNA<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: