Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Dags för jobb:)

Kategori:

Sitter på bussen på väg in till jobbet:) är as taggad för jobb i dag, ska bli skönt att känna lite pengar:)

Gårdagen blev lyckad, först red jag ut med Mia och Linn, vi red och tomta för en tjej i stallets dotter Märta:) sen så åkte vi hem och åt frukost, vid 3 kom släkten så såg vi på Kalle anka och drack glögg. Sen julklappsutdelning. Jag fick:
*två berlocker till mitt Tomas SABO armband
* en as snygg party topp
* pengar
* presentkort
* halsband
* smyckesträd
* klänning
* lipscrub och lipsyl

Det var allt tror jag nu är jag snart framme så ska hoppa av snart men bloggar mer i kväll med bilder och så.

// Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: