Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

för sanningen är att utan dig är jag ingenting värd

Kategori:

haha, inte meningen att ja ska träna.. började gå till gymet, när jag nästan var i stan ångrade jag mig & kände för att ta en powerwalk istället. gick tillbaka hemmåt, böt skor och lämnade väskan hemma. börjar gå mot vrinnevi och när jag precis kommit dit börjar det spörgna. & det kom verkligen inte lite regn.. 
sprang nerfrån skogen och ställde mig unde taket vid motionthuset, där det stod massa folk. haha. efter ca 25 minuter gav jag upp på att det skulle sluta regna och sprang hemåt. fick mig i alla fall en liten springtur. haha.


nu smsar jonna mig huuuuuur tråkigt hon har på jobbet. men hallå, hon tjänar i alla fall pengar för att bara sitta och kolla på folk och smsa mig hur konstiga vissa människor är. haha. jag vill också jobba & tjäna pengar..
sökte för övrigt 9 jobb idag att kombinera med skolan nu i höst. så nu tycker jag att alla håller tummarna för att jag får något av dem!


usch, såg nu att en kille från nyköping dog för några timmar sedan.. kanske därför det började regna?.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: