Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

freeedag

Kategori:

såååådär jaa ! nu känner jag mig pigg efter 4 timmars sömn! nu orkar jag mig ut ikväll igen! :)

skulle iväg nu med elin, markand & käka osv men hon pallade inte de då det bokstavligen spöregnar ute. så nu får ja äta själv, haha bara för det ska ja göra väääärsta goda maten & tröstäta till one tree hill!

sedan fixar jag mig & drar till haga, kommer dock bli en tidig kväll då jag måste ta sista spårisen vid 3 hem eftersom lilla jag inte vågar gå hem haha (a). lika bra det då jag ska upp & jobba imorgon med, haha. kommer vara död nästa vecka, men det bästa av allt är att jag börjar halv 1 varje måndag! så varför ta det lugnt under helgen när man kan sova ut på måndagarna?

var förresten i skogen idag, jag anna & olov hade ganska så kul, satt och skrattade åt ettorna när dem åkte skidor i gräset & ramlade en massa :) skadeglädje på hög nivå. sen fick vi höra några fina sånger dem gjort till oss (a) träffade även gamla konfirmander, märks att dem haft mig som ledare kan ja ju säga ;)


aya ha det bra, mig hör ni nog inte mer från ikväll
pusspuss
/olivianilsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: