Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

torsdag

Kategori:

Hej sweethearts!
nu har Thunis dragit hem och jag själv håller på och fixar mig. Ska snart bege mig ut mot landet - åby ! där ska jag sola sönder & kanske bada i jonnas pool.

sen i eftermiddag/kväll blir det picknick med elin ! mys :) 
& så kommer mamma & morbror hem ikväll. då ska vi äta räkmackor! (a)


Jag vill plocka blåbär... eller jag vill inte plocka men jag vill äta blåbär men jag & jonna skulle göra det idag men jag orkar inte när det är så varmt.. :( 
får försöka ta med mig morbror ikväll, haha


nu måste jag käka någon och sen dra!
ha det fint,
pusselipusss !

/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: