Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

torsdag

Kategori:

Hejsan! igår blev det utgång med bästa. haha, kul vettefan om vi hade menmen. att gå hem va väl de roligaste på hela kvällen typ? haha. älskar att somna med de mina bästa iallafall :)  
imorse vakna ja av att anna står & skriker, gåååå uppp olivia. fast, då va de över en timme tills min klocka skulle ringa. haha, vi somna 3 eller något och dem gick upp 7?! fattar inte hur dem orkar..
sen drog vi oss mot skolan, -.-'
efter skolan drog jag mig till anna själv för att hämta mina nycklar, haha. sen hem, käka, fixa sig & sen till kristofer. sedan köpa mat & dra te vasaparken för att lyssna på rix fm. sen karusell med anna. sen se fyverkerierna. sen promenad hem med mamiii. ganska lyckad kväll!

imorgon blir det skola, fucking 8.15! -.- måååste sova nu. men blir kul, ja & anna ska nolla ettorna! ;)
efter skolan ska ja träffa elin, marknad, käka på stan osv. sen hem, fixa sig & sedan utgång med josse & hennes vänner :) 
lördag blir det jobb & utgång med anna.  


jonna: vart är vi?
olivia: säg att vi ser månen!
anna: säg att vi står under något träd!
zebbe: säg att vi är vid resecentrum, vid druvans tandvård.





kolla vad jag fick av jonna!
jag sa till henne, åh kan du inte vinna en sådan åt mig..
och då körde hon, och vann!! och vann exakt den jag ville ha.
fan va bra hon är!
olivia junior heter hon, min älskling!♥





godnatt
/olivianilsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: