Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tisdag

Kategori:

Godmorgon sweethearts!
idag ska jag plugga, städa mitt rum & sen ikväll kommer thunis hit. Fast då ska vi bara sova, för imorgon ska vi upp skiiiiittidigt. drar ju till öland :)

igår hade jag kvalitetstid med mamma. hade lite att ta igen efter 6 veckor borta från staden & henne. så blev en runda på stan där jag inte fick köpa något, men kunde inte låta bli att få med mig en klänning, 2 tröjor, 2 bh & några trosor. men om man tänker efter så var det faktiskt värt, jag menar jag fick allt det för 411 kr. hur bra? men nu har jag köpförbud på kläder. tills att jag får mitt första studiebidrag i slutet av september. fuck mig om jag inte håller det.

efter stan blev det att träffa mammas new boyfriend. körde minigolf och jag ledde mer än halva spelet ! (a) sen beställde jag & mamma pizza och såg på oc, tills vi båda deckade i soffan haha.

ganska bra dag tycker ja!

nu har jag ätit upp min frukost så nu ska jag hoppa in i duschen,
hörs senare !
pusselipussss


/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: