Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tisdag

Kategori:

hey!
orkade aldrig skriva något igår, men jag pluggade i alla fall matte, sov ett tag till och drog sedan till skolan. efter skolan snackade jag massa med mamii & sedan drog jag till anna & pluggade matte och snackade en massa.
idag har ja vart i skolan, 8-4 & sen jag suttit här hemma och pluggat matte.



imorgon har jag bara en lektion, halv 2 till halv 1. men ska nog dra till skolan runt 9-tiden & sen blir jag kvar där till 4. då ska jag och jonna till kristofer och fixa lite saker till vårt företag. på torsdag smäller de! 
sen efter det ska jag och mamma på möte, ser fram emot det vääääldigt mycket! hihi.




idag fyller en (gamal?) vän år. en vän som jag faktiskt saknar. ganska sådär mycket saknar. men grattis på din artonsårs dag!
♥  jag älskar dig!  




göteborg. skärmflygning. tjejmilen. paddling. bio. bowling. laserdome. utgångar. paddling. tältning. make over. företag. plugg. träning. höstmys. shopping. planering av nästa år.

bara lite av de sakerna jag har att se fram emot inom den närmsta tiden, ♥ 

och sedan blir det kanske england på höstlovet också. vi får se hur det blir med det! :)


nu ska jag in på skype och snacka med en vän,
hörs
pusspuss
/olivia nilsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: