Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tisdag

Kategori:

nu var den där första superjobbiga tisdagen avklarad. haha, men gick rätt bra iallafall. att gå upp halv 6 imorse gick faktiskt också väldigt bra, kan va för att jag la mig typ 7 igår? haha.
efter skolan drog jag och jonna o fixade en sak i stan. ganska nice!
nu sitter jag och funderar på vad jag och jonnish ska göra för UF-företag. men det ska nog gå bra, tillslut haha.

imorgon har jag bara en lektion, men tänkte ändå sitta i skolan och plugga inprincip hela dagen. har en hel del att fixa faktiskt! höhö. sen imorgon eftermiddag har vi mössprovning också. såååå underbart! 

nu ska jag slänga mig i min underbara säng och kolla på grey's, nya avsnitt förfaan! :D




inte ens ett år kvaar! ♥



pusspuss
/olivianilsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: