Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tisdag

Kategori:

Hellå sweethearts !
händer idag då? matteplugget med jonna är stryket från chemat. ska väl sätta mig och plugga lite svenska kanske. fuck, kom på nu att jag måste till skolan någon dag och hämta en bok. Får försöka få med mig jonna att göra det imorgon, pallar inte dra dit själv haha (a) och måste göra det senast imorgon eftersom vi drar till viken på torsdag, och ja va tvungen att hämta boken den här veckan..

sen ska jag försöka orka städa mitt rum idag med, haha. & läsa min oerhört braiga bok - 14 år till salu.

hoppas ni mår bättre än jag idag, 
puss på er!


/olivia



om ni inte läst boken måste ni göra det!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jätte fin blogg ni har!

    Olivia jag saknar dig enormt! :)

    2011-08-09 | 17:44:35
    Bloggadress: http://sshhkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: