Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

sorry för mitt icke bloggande

Kategori: Jonna

Sorry för att jag inte bloggat på länge, men har helt enkelt inte haft någon tid över till det tyvärr:(

Men iallafall så har jag haft sjukt kul under dessa dagar. I onsdags vart det först lite körkortsplugg sen till stallet och skritta en över fin ponny:D Sen hem och käka och sen dra till stan för att möta upp anna och olivia. Sen drog vi ner till stan och kollade på fyverkerierna det var mys:D Sen utgång, ja som sagt var kanske inte roligaste utgången men huvudsaken var att jag fick umgås med de bästa tjejerna i hela världen:D  Sen drog vi hem till anna och sov där:)

Igår vaknade vi hos anna åt frukost, drog till skolan, sen till fräcka med anna och åt sallad, sen körskolan, sen till kristofer och lyssna på när han spelade, sen upp till stan och rix fm och sist men inte minst fyverkerierna vilket var väldigt mysigt:D

Idag vart det att gå upp vid 6 inte kul då man somnade vid 1 i går, sen till skogen för att nolla ettorna. Blev dock lite fail eftersom vi var uppskrivna på station men fick vara gruppledare istället men det funkade det med. Sen drog jag hem och städa med mamma. Ikväll blir det kanske utgång med några trevliga människor om visa människor kan ta och svara i telefon:P

Nu ska jag ta och åka till stallet för att ta in en blött häst<3

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: