Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

sorry för dålig update

Kategori: Jonna

Hade verkligen inte tid att blogga igår, vaknade vi 9 fixa mig och sen drog till skolan. Sen vid lunch gjorde jag några ärenden på stan och sen tillbaka till skolan för en grymt bra filosofi föreläsning. Sen ner till rese såg att min buss gick om 40 minuter ringde pappa som var påväg hem. Hemma vid 5, fixa i ordning mig och dra till bussen som gick 20 i 6, sen byta buss i stan, sen hem till anna (toppen kväll för övrig) sen vid halv 11 ta bussen hem och sen sova. Det var det jag gjorde igår så hade verkligen inte tid att blogga, nu blir det snart stallet och sen i kväll träffa bästa tjejerna:)



fick bli en bild i repris, hade ingen annan på datorn<3

KRAM Jonna <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: