Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

söndag

Kategori:

brukar vanligtvis älska söndagar, men denna söndag hatar jag. tog det ju lugnt hela dagen igår, så kan ju inte göra det idag med. haha. men jag har en hel del saker jag kan & ska fixa.. sen funderar jag på att dra till gymet för att köpa de där gymkortet.. & då även ta en timma där. alltid bäst att träna på söndagar för då är det minst folk. haha alla är väl bakis då typ.
jag hade ganska kul igår i alla fall när jag satt hemma själv helt nykter och skrattade åt alla fyllesms jag fick. haha underhållning på hög nivå.

nu ska jag fixa en del,
ha det bra
pussselipusss

/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: