Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

söndag

Kategori:

söndag och jag är lycklig. ikväll ska jag till zebbe o lägga över hela säsong 8 med svensk text till min data. det är ren jävla lycka det. 
annars har jag bara sovit idag. haha, vaknade halv 3 (a) men var sååå trött igår! blev ju kräftskiva hos sanna, förfest osv. sedan drog ja anna jonna & klara till fyverkerierna, haha fail de vart då - fyverkerierna tändes inte som de skulle så allt tog slut mitt i allt. tror inte direkt de laget kommer vinna, ;)
sen mötte ja mamma också för att hämta choklaaaad, så jävlans gott! (a) hon vann nivet en sådan där stor vinst med choklad :D o hennes pojkvän vann en lika dan, vadå att dem har tur? haha.
sen drog jag anna & klara tillbaks till sanna. sen efter ett tag drog vi vidare till cromwells, ringde josse så hon och några kom dit ett tag. sen blev de taxi hem, (när vi väl fick tag i en taxi!) haha. blev en lyckad kväll & jonna missade verkligen något! ;)

nu ska jag fortsätta äta min frukost. haha, den består av 4 mackor varav en är varm med beanässås och smält ost på (tyå inte ätit de på ett år innan), den andra består utav gurkmajonäs och makrill, den tredje består av någon lags mjukost typ & den sista utav bara skinkost. sååå jävla gott! har aldrig testat att blanda gurkmajonäs med makrill innan, men ville ha båda och orkade inte äta mer än 4 mackor, så fick blanda lite. men det var faktiskt gott!

ha det bra så hörs vi kanske senare
pusspuss
/olivianilsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: