Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

skola

Kategori:

är typ redan skoltrött? haha bra olivia.
men sitter och typ dör lite. anna & jonna har matte D -.-

ikväll ska jag fixa min svenska uppgift, ska bara få tag i min lärare så att jag kan få den! sen har jag G isvenska B, för klarade provet förra veckan såg jag nuuuu. ganska glad jag blev dåå.


är ganksa glad över mitt schema då jag är ledig varje onsdag, har jäääättemånga fler lektioner med anna & jonna än förra året, speciellt med jonna. fyfan för hennes och mina tisdagar, men det är ju tur vi har varandra på dem jävla lektionerna, haha!
 


ae nu är jag hungrig så nu ska jag gå till ica, sen ska jag .. plugga något. lite segt att sitta i skolan och inte ha något att plugga. haha. har franska om en timma typ (y)'


pussselipusss
/olivianilsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: