Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sitter här i västervik

Kategori: Jonna

Sitter här i västervik och väntar på att olivia ska vakna. Det lär dock ta ett tag:S Men i går var vi sjukt trötta så vi såg på två filmer som var sjukt bra sen gick vi ner till stranden och fotade men eftersom det var mulet så blev inte bilderna super men förhoppningsviss kan vi ta bättre bilder idag eller i morgon. Förövrigt så kommer min kusin och hans kompisar ner idag, vilket förhoppningsviss blir trevligt och i morgon kommer en mycket saknad anna<3 Nu ska jag ta och se om olivia är vaken men vi hörs senare under dagen:D<3

KRAM Jonna

Saknar min älskade groda<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: