Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Shoppaholic:D

Kategori: Jonna

Först handlade jag en ny mobil och ett skal samt skärmplast till den:



Sen åkte jag till västervik och handlade på lager 157 där handlade jag:











Sen åkte vi till riga och där handlade jag:







På flygplatsen köpte jag denna:



Sen hemma så har jag köpt:








Denna köpte jag av min bror som hade köpt den till sin tjej men den var för stor för henne



Allt detta har jag köpt på min lön för denna månad plus att jag köpt buss biljett till västervik och har pengar kvar:D Gillar att jobba men mitt jobb är tråkigt:(

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: